Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Εκπληκτικό πείραμα: Αν οι αναγνώστες, έφτιαχναν την πρώτη σελίδα...

Πώς θα ήταν τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων, με βάση τα ενδιαφέροντα των αναγνωστών. Δείτε το πριν και το μετά από τις μεγαλύτερες εφημερίδες στον κόσμο (Pics)
Οι άνθρωποι των ΜΜΕ, έχουν συνήθως ως στόχο να πιάνουν τον παλμό των αναγνωστών και φυσικά αν γνώριζαν τι είναι αυτό που την επόμενη μέρα θα "πουλήσει" περισσότερο θα ήταν ευτυχισμένοι.
Συνήθως εικάζουν και ελπίζουν οι ιδέες τους να συναντηθούν με αυτό που οι αναγνώστες θέλουν να διαβάσουν. Η προσπάθειά τους δεν έχει πάντα επιτυχία, κάτι που φαίνεται και από το πείραμα του NewsWhip.com.

Την περασμένη Τετάρτη, συγκέντρωσε τα πρωτοσέλιδα των μεγαλύτερων εφημερίδων από όλο τον κόσμο και χρησιμοποιώντας το Spike, άρχισε να ελέγχει ποιες ειδήσεις ήταν αυτές που τράβηξαν την προσοχή του κοινού στο διαδίκτυο, ανεξαρτήτως αν οι αρχισυντάκτες τις είχαν επιλέξει για την πρώτη σελίδα.
Αφού συγκεντρώθηκαν τα δεδομένα, το NewsWhip, αντικατέστησε τις επιλογές των δημοσιογράφων, με αυτές των αναγνωστών.
Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό και η σύγκριση των πρωτοσέλιδων, δείχνει ότι πολλές φορές το να μαντέψεις τα ενδιαφέροντα του κοινού, δεν είναι πολύ εύκολη υπόθεση.
*Δείτε τα πρωτοσέλιδα (Δεξιά, όπως διαμορφώνονται μετά την "παρέμβαση" των αναγνωστών)
http://news247.gr/eidiseis/psixagogia/media/ekplhktiko_peirama_ta_prwtoselida_poy_tha_dialegan_oi_anagnwstes.2680306.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου