Περισσότερες πτυχές τις προσωπικότητάς μας από ότι μπορεί κανείς να φανταστεί αποκαλύπτουν οι διαδικτυακές μας συνήθειες, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.
Το Manchester Business School στην προσπάθεια να σκιαγραφήσει τα χαρακτηριστικά του προφίλ των χρηστών κοινωνικών δικτύων ζήτησε από 300 χρήστες να απαντήσουν σε ερωτήματα που αφορούσαν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούσαν τα κοινωνικά δίκτυα.
Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι που δείχνουν την προτίμησή τους στο Facebook είναι πιο κοινωνικοί και εξωστρεφείς, ενώ καταφεύγουν στο συγκεκριμένο ιστότοπο σε μια προσπάθεια να αποφύγουν άλλες πιο απαιτητικές πηγές ενημέρωσης, όπως είναι τα άρθρα στα περιοδικά και τις εφημερίδες.
Aντιθέτως, ενώ εκείνοι που επιλέγουν το Τwitter ενδιαφέρονται περισσότερο για την ενημέρωση, είναι πιο ευσυνείδητοι και ευαισθητοποιημένο, ενώ δηλώνουν πως αντλούν πληροφορίες μέσω του συγκεκριμένου μέσου χωρίς να χρειάζεται να κοινωνικοποιηθούν.
techit.gr
Το Manchester Business School στην προσπάθεια να σκιαγραφήσει τα χαρακτηριστικά του προφίλ των χρηστών κοινωνικών δικτύων ζήτησε από 300 χρήστες να απαντήσουν σε ερωτήματα που αφορούσαν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούσαν τα κοινωνικά δίκτυα.
Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι που δείχνουν την προτίμησή τους στο Facebook είναι πιο κοινωνικοί και εξωστρεφείς, ενώ καταφεύγουν στο συγκεκριμένο ιστότοπο σε μια προσπάθεια να αποφύγουν άλλες πιο απαιτητικές πηγές ενημέρωσης, όπως είναι τα άρθρα στα περιοδικά και τις εφημερίδες.
Aντιθέτως, ενώ εκείνοι που επιλέγουν το Τwitter ενδιαφέρονται περισσότερο για την ενημέρωση, είναι πιο ευσυνείδητοι και ευαισθητοποιημένο, ενώ δηλώνουν πως αντλούν πληροφορίες μέσω του συγκεκριμένου μέσου χωρίς να χρειάζεται να κοινωνικοποιηθούν.
techit.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου