Η παγκόσμια εκπαίδευση σε σταυροδρόμι: The brave new world of MOOCs
Δείτε τη διάλεξη του Στέφανου Τραχανά (47΄ 29¨) για το μέλλον της εκπαίδευσης: http://www.blod.gr/lectures/Pages/viewlecture.aspx?LectureID=3489
Σας στέλνουμε τούτο το μήνυμα για να μοιραστούμε μαζί σας τη χαρά μας
για την παγκόσμια πρωτιά της χώρας μας στα διαδικτυακά μαθήματα, όχι
μόνο του Harvard (για τα οποία υπήρχε μια προηγούμενη μελέτη με το ίδιο
συμπέρασμα) αλλά και για το σύνολο των (περίπου 300) διαδικτυακών
μαθημάτων του Harvard και του MIT, για τα οποία η σχετική μελέτη μόλις
κυκλοφόρησε.
Με βάση τα ερωτηματολόγια που κατά καιρούς έχετε συμπληρώσει στο
Mathesis, είμαστε σε θέση να κάνουμε την εύλογη υπόθεση ότι ένα μεγάλο
μέρος των διαδικτυακών φοιτητών του edX που είναι υπεύθυνοι γι’ αυτή την
επιτυχία είναι ανάμεσά σας.
Θεωρήσαμε λοιπόν ότι, πέραν από το να σας συγχαρούμε και να
μοιραστούμε τη χαρά μας μαζί σας, θάπρεπε και να σας κοινοποιήσουμε το
σχετικό ντοκουμέντο από τη μελέτη που προαναφέραμε. Ένα διάγραμμα με την Ελλάδα στην κορυφή:
Και να σας κοινοποιήσουμε επίσης το σύνδεσμο για τον ιστότοπο ομιλιών
του Ιδρύματος Μποδοσάκη, όπου θα βρείτε μια πρόσφατη σχετική ομιλία στο
Hub Science του διευθυντή του Mathesis, Στέφανου Τραχανά: http://www.blod.gr/lectures/Pages/viewlecture.aspx?LectureID=3489
Το τελευταίο μέρος αυτής της ομιλίας αναφέρεται στην κοινότητα του
Mathesis και στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που κατάφερε να έχει χάρις και
στην παράλληλη διεθνή εμπειρία πολλών από σας. Σας ευχαριστούμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου